wersja strony dla niedowidzacych
tłumacz języka migowego

kreseczka Klient Wiedza Infrastruktura

Szanowni Państwo

Stan epidemiczny jest faktem. W trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników ograniczamy domowe wizyty serwisowe. Mimo zmiany systemu pracy naszych pracowników, utrzymanie sieci i zachowanie jakości świadczonych usług jest ciągle naszym najwyższym priorytetem. W tym zakresie nasi pracownicy są obciążeni bardziej niż zwykle. W sprawach usług dodatkowych takich jak konfiguracja routera, strojenie telewizora itp. jesteśmy w stanie pomóc zdalnie. Prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem:

- Informatycznym (usługa Internet, Telefonia, IPTV) - 603 98 88 22, e-mail: serwis@dolsat.pl
- Technicznym (usługa TV) – 601 330 225; 601 31 55 44, serwistv@dolsat.pl
- Biuro Obsługi Klienta (umowy, płatności, promocje) – 44 712 00 00, biuro@dolsat.pl

Jesteśmy wdzięczni pracownikom służb i branż, które po prostu muszą pracować, za to, że nie bacząc na okoliczności, pracują w ciężkich warunkach narażając się na zakażenie bardziej niż inni.

Zachęcamy #ZOSTAŃWDOMU – my również liczymy na to, że ten wyjątkowy stan niebawem się skończy.


W związku z rosnącym zagrożeniem Koronawirusem jesteśmy zobowiązani do zamknięcia Biura Obsługi Klienta. Obsługa techniczna i administracyjna działa w pełnym wymiarze. Prosimy o kontakt telefoniczny, bądź drogą e-mail. Postaramy się rozwiązać każdą ze spraw. W przypadku płatności gotówką, za usługi DOLSAT, czy na rzecz obsługiwanych przez DOLSAT Wspólnot Mieszkaniowych prosimy je odłożyć w czasie, ewentualne odsetki nie będą naliczane.

Przypominamy, że wszelkie płatności mogą być dokonane drogą elektroniczną. Sprawy związane z umowami i promocjami można załatwić telefonicznie lub poprzez email. Jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Biuro Obsługi Klienta (umowy, płatności, promocje) – 44 712 00 00, biuro@dolsat.pl
Serwis Techniczny (usługa TV) – 601 330 225; 601 315 544, serwistv@dolsat.pl
Serwis Informatyczny (usługa Internet, Telefonia, IPTV) – 603 988 822, serwis@dolsat.pl
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych (ebok@dolsat.pl) - 44 712 04 44
Pogotowie Techniczne (gaz, kanalizacja, ogrzewanie ) - 44 712 02 22
Pogotowie Techniczne (drobne awarie, elektryczne, remontowe) - 44 712 03 33

Czym są cookies (ciasteczka)?

To niewielkie informacje, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.

W „cookies”, składających się z szeregu liter i cyfr, znajdują się różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego.

Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu „cookies”.

Ciasteczka umożliwiają także m.in. zapamiętanie naszych preferencji i personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Dzięki „cookies” możliwe jest też rejestrowanie produktów i usług czy głosowanie w internetowych ankietach.

Dane osobowe gromadzone przy użyciu „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania logowania do serwisu czy zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Co nam dają cookies?

Dzięki „cookie” korzystanie ze stron internetowych jest łatwiejsze i przyjemniejsze a ich zawartość – teksty, zdjęcia, ankiety, sondy, ale również reklamy – jest lepiej dopasowana do oczekiwań i preferencji każdego użytkownika internetu.

„Cookies”:
  • umożliwiają zapamiętywanie naszych odwiedzin na stronie i naszych preferencji dotyczących tej strony (m.in. język strony, jej kolor, układ, rozmieszczenie treści);
  • pozwalają sklepom internetowym polecać nam produkty związane z tymi, które zazwyczaj wybieramy, które mogą nas potencjalnie zainteresować;
  • pomagają przechowywać towary wrzucone przez nas do zakupowego koszyka w sklepach online;
  • umożliwiają korzystanie z kont w serwisach;
  • pozwalają być zalogowanym do serwisu na każdej z dostępnych w danej witrynie podstron;
  • sprawiają, że nie widzimy wciąż i wciąż tej samej reklamy czy ankiety do wypełnienia;
  • pozwalają na prezentację nam reklam w sposób uwzględniający nasze zainteresowania czy miejsce zamieszkania – w ten sposób reklamy, dzięki którym korzystanie z wielu serwisów internetowych może być bezpłatne, mogą informować nas o potencjalnie interesujących nas produktach i usługach;
  • pozwalają tworzyć anonimowe statystyki odwiedzalności serwisów.

Dzięki „cookies” właściciele i wydawcy serwisów internetowych są w stanie ocenić realne zainteresowanie swoimi serwisami, mogą lepiej poznać oczekiwania i preferencje użytkowników, zrozumieć sposób w jaki użytkownicy korzystają z ich serwisów oraz, korzystając z najnowszych rozwiązań technologicznych, mogą stale udoskonalać swoje serwisy internetowe czyniąc je jeszcze przyjaźniejszymi i lepiej dostosowanymi do naszych potrzeb.

Treść artykułu pochodzi ze strony http://wszystkoociasteczkach.pl/ i są chronione prawem autorskim, które przysługują IAB Polska.

Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych oraz Polityce cookies prowadzonej w DOLSAT Sp. z o.o. znajdą Państwo w Polityce prywatności