eFaktura
-
Wygoda
Dzięki eFakturze Klient nie musi przechowywać ciągle rosnących stert dokumentów w teczkach czy segregatorach. Pozwala to zaoszczędzić dużo miejsca i uniknąć niepotrzebnego bałaganu w dokumentacji. Dokonując płatności za usługi w formie elektronicznej tj. stałe zlecenie, polecenie zapłaty, przelewy z konta, nie ma potrzeby drukowania otrzymanych Faktur. Otrzymywane eFaktury należy przechowywać na wybranym przez siebie nośniku, skrzynce odbiorczej poczty e-mail, w dowolnym folderze w komputerze lub na płycie CD, przez 5 lat na potrzeby kontroli Urzędu Skarbowego wraz z potwierdzeniem dokonania płatności (kopia przelewu z konta itp.).
-
Bezpieczeństwo
eFaktura posiada podpis certyfikowany, dlatego też klient może być pewien autentyczności pochodzenia dokumentu. Stworzony przez nas system tworzenia i wysyłania eFaktur daje pewność, że faktura naszego Klienta trafi tylko na wskazany przez niego adres e-mail. eFaktura eliminuje niebezpieczeństwo dotarcia dokumentu pod inny adres czy też w niepowołane ręce, jak w przypadku tradycyjnej poczty.
-
Oszczędność czasu
Klient otrzymuje eFakturę na pocztę e-mail do 3 dni po jej wystawieniu. Gwarantuje to szybszą i lepszą obsługę Klienta poprzez przyspieszenie i uproszczenie procedury dystrybucji faktury. eFaktura pozwoli łatwiej kontrolować swoje wydatki.
-
Ekologia
Dzięki elektronicznemu dostarczaniu i przechowywaniu dokumentów eliminujemy stosowaną do tej pory tradycyjną papierową formę. Wprowadzenie takiego rozwiązania to ogromna oszczędność dla środowiska, nie tylko papieru, ale również energii. Te nowoczesne, proekologiczne rozwiązania to nasza wspólna dbałość o ochronę środowiska.
W jaki sposób można aktywować eFakturę?
Krok 1
Wypełnij i podpisz czytelnie
"eFaktura - zgoda Klienta"
Wniosek można pobrać z Biura Obsługi Klienta lub ze strony www.dolsat.pl
(pliki znajdują się poniżej)
Krok 2
Wypełniony wniosek należy dostarczyć do Biura Obsługi Klienta DOLSAT Sp. z o.o. ul.Wojska Polskiego 23c, 97-400 Bełchatów"
Wniosek można dostarczyć osobiście lub wysłać pocztą (najlepiej listem poleconym)
Krok 3
Na podany adres e-mail otrzymasz eFakturę (pdf) wraz z certyfikowanym powiadomieniem
Aby odczytać wiadomość należy mieć zainstalowane programy: Adobe Reader oraz proCentrum SmartSign, które można pobrać z linków poniżej
Najczęściej zadawane pytania:
Podpisany wniosek można również wysłać do Biura Obsługi Klienta pocztą (listem poleconym).
Operator rozpoczyna wystawianie Faktur nie wcześniej niż w dzień po zarejestrowaniu wniosku „eFaktura – zgoda Klienta”
Po zarejestrowaniu wniosku „eFaktura – zgoda Klienta” eFaktury są wysyłane na skrzynkę podaną przez Klienta, w ciągu 3 dni od wystawienia faktury.
Jeżeli klient chce zmienić adres e-mail, na który są wysyłane eFaktury, należy ponownie wypełnić i dostarczyć wniosek „eFaktura – zgoda Klienta” z podaniem nowego adresu e-mail.
Klient w każdej chwili może zrezygnować z eFaktury. Aby zrezygnować z usługi należy wypełnić wniosek „eFaktura – cofnięcie zgody” i dostarczyć do Biura Obsługi Klienta.