wersja strony dla niedowidzacych
tłumacz języka migowego

kreseczka Klient Wiedza Infrastruktura

  • Home
  • Strategia firmy
  • Misja firmy

Misja firmy

  • Informatyzacja miasta i budowa e-społeczeństwa na miarę Europy
  • Aktywny udział w życiu miasta Bełchatowa
  • Skuteczne i kompleksowe zaspokajanie potrzeb i oczekiwań klientów indywidualnych i firm
  • Tworzenie partnerskich relacji z pracownikami
  • Maksymalizacja zysku dla udziałowców

Misją firmy DOLSAT jest stały rozwój i ustawiczne podążanie za potrzebami klientów, dlatego wyprzedzając ich oczekiwania, wprowadza się nowe usługi. W ten sposób, każdego dnia, DOLSAT zdobywa klientów od nowa. Być blisko ich potrzeb, otwierać przed nimi świat nowych możliwości, dzięki któremu będą mogli być blisko osób i spraw dla nich ważnych. Świadczenie usług na najwyższym poziomie technicznym i jakościowym, w jak najkrótszym czasie i po konkurencyjnych cenach z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia, aby spełnić oczekiwania klientów. Misją firmy jest również zapewnienie pracownikom pewności zatrudnienia i wspierania ich w ciągłym podnoszeniu kwalifikacji i rozwoju zawodowym.

Wymienione działania mają na celu wykreować markę nakierowaną na klienta, wykraczającą poza ekonomiczne aspekty działalności rynkowej firmy. Markę głęboko zakorzenioną w lokalnej społeczności z jednoczesnym nastawieniem na dynamiczny rozwój.

Wyznaczniki pracy w spółce DOLSAT:

  • starania, by zawsze dokładnie poznać potrzeby klienta, a następnie zaproponować jak najlepiej dopasowane do nich rozwiązanie
  • bardzo duży nacisk na jakość usług
  • stałe poszerzanie oferty oraz rozwijanie i ulepszanie dotychczasowych rozwiązań
  • stałe poszukiwanie nowych obszarów ekspansji wzmacniając jednocześnie pozycję lidera w dotychczasowym obszarze działalności firmy
  • tworzenie klimatu pracy zespołowej łączącego swobodę działania z dyscypliną wykonania zadań
  • wspieranie kreatywności i innowacyjności pracowników
  • poznawanie najnowszych technologii i trendów na rynku IT
  • umożliwianie członkom zespołu stałego podnoszenia kwalifikacji
  • otwartość na wszelkie uwagi i koncepcje klientów dotyczące pracy.